Медіаосвіта





Види презентацій:
-  статична (PDF )https://www.youtube.com/watch?v=5uOLoOsWtvM
- мультимедійна (Power Point - ресурс доступний  і без Internet, Prezi- !ресурс онлайн)
- анімаційна  (VideoScribe - ! ресурс стає платним за тиждень роботи)
https://web-academy.com.ua/stati/282-top-5-besplatnykh-programm 
https://www.youtube.com/watch?v=pYzHAbWUoZ8  
3-D- презентація (Imazing, Еmaze - англоресурс зі створення онлайн панорам)
https://www.emaze.com/ru
-відеопрезентації 
https://support.office.com/uk-ua/article/Перетворення-презентації-на-відео
https://www.youtube.com


В тему від  Альфреда Хічкока:

 "Для гарного фільму важливі три речі: сценарій..., сценарій і.... сценарій!"


Сайт Якість освіти
http://yakistosviti.com.ua/uk/Golovna  
 Мета даного ресурсу — надавати фахову допомогу освітянам України, поширювати авторські методики викладання, вести прямий діалог з авторами підручників, забезпечити зв`язок між провідними фахівцями в кожній науковій галузі, методистами, управлінцями, вчителями.

Робота з науковими статтями
як ТЕГИ:  
 тези - матеріали до конференції,
 друкований аркуш (! 24 друковані сторінки - виявляється),
 доповідь (10-20 хв.,
 повідомлення (5-7 хв.), 
 статті: публіцистичні і наукові, 
 структура наукової статті,
 анотація (3-4 речення про що) і ключові тематичні слова
 посилання на джерело: джерела вказуються за алфавітом або за порядком згадування у тексті 

Ресурси до теми:
1) Сайт Наукові конференції  https://www.google.com.ua  допоможе визначитися із останніми (або за період, який вас цікавить) науковими статтями 
2) Google Академія https://scholar.google.com.ua - скриня  цитування: 
хто, де, коли цитував висловлювання
3) Знайомимось із ресурсом УДК - універсальним класифікатором наукових статей, код своєї наукової праці  можемо за вимоги  вказати перед статтею
http://www.udcsummary.info/php/index.php?lang=uk
 
4) Видавнича група  "Основа" http://osnova.com.ua - ресурс, який дозволяє (небезкоштовно, звичайно) нам опублікувати свої  наукові  або "околонаучные" статті, щей отримати 
!сертифікат 
5) Система Антиплагіат https://content-watch.ru/text  дозволить з високою ймовірністю перевірити будь-яку  текстову роботу на використання першоджерел й етичність їх викоритсання в наукових  статтях

6) Вчимося писати рецензії (більш критично) та відгуки (більш емоційно, суб’єктивна позиція) на медіапродукт: статтю, підручник, відеоролик тощо
http://starfort.in.ua/en/page/recen
http://poradumo.pp.ua/cikave/11942-yak-napisati-recenzyu
https://ehow.com.ua/money/yaknapisati-retsenziyu-na-film
http://iskysstvoetiketa.com/yak-napisati-recenziyu-na-stattyu

Наприклад, залиште свій відгук або рецензію на фільм "Дилема" 

Ось мій відгук:
Сьогодні  в рамках курсу з  медіадидактики  нам із колегою  запропоновано створити відгук  на  переглянутий  відеоролик "Дилема".
Одразу скажу: справив враження!  Ролик  про прийняття рішення в надзвичайній, екстремальній ситуації.
Через  красномовну і недвузначну назву  "Дилема",   а потім і відеоряд  автор розкриває тему  вибору  людини в ситуації "Time is now" (Час прийшов).
На жаль/на щастя (потрібне підкресліть) не завжди, а практично - неможливо  передбачити ситуацію  за секунду  до її "завершення".
Відео передостерігає глядача в тому, що у всього є свій початок і свій кінець, а є - Доля! (?)
Емоційно дуже вражаючий ролик, технічно цікаво  поєднані прийоми включення в реальний час віртуальних "якби" можливостей.та символічних  знаків.
На місці головного героя  може опинитися  будь-хто, тому  кожен з нас  має в певній ситуації реактивно робити вибір. Яким буде Ваш вибір? Від чого він залежатиме?

Пропозиції  щодо використання даного медіапродукту: теми виховних годин та  інструктаж з ТБ та правил дорожнього руху для старшокласників можна перетворити не на суху лекцію, а в "емоційний дотик", на заняттях з медіакультури застосувати дискурс-аналіз (контент аналіз - недоцільно), покадровий аналіз, аналіз емоційного наповнення та можливих думок кожного з персонажів, перегляд із передбаченням, створення ситуації з іншим (позитивним) завершенням тощо.

 Щиро дякую усім нашим викладачам, а сьогодні:                
Бутурліній О.В., Рижій К.Г., Лисоколенко  Т.В.












Немає коментарів:

Дописати коментар