Види презентацій:
- статична (PDF )https://www.youtube.com/watch?v=5uOLoOsWtvM
- мультимедійна (Power Point - ресурс доступний і без Internet, Prezi- !ресурс онлайн)
- анімаційна (VideoScribe - ! ресурс стає платним за тиждень роботи)
https://web-academy.com.ua/stati/282-top-5-besplatnykh-programm
https://www.youtube.com/watch?v=pYzHAbWUoZ8
3-D- презентація (Imazing, Еmaze - англоресурс зі створення онлайн панорам)
https://www.emaze.com/ru
-відеопрезентації
https://support.office.com/uk-ua/article/Перетворення-презентації-на-відео
https://www.youtube.com
В тему від Альфреда Хічкока:
"Для гарного фільму важливі три речі: сценарій..., сценарій і.... сценарій!"
Сайт Якість освіти
http://yakistosviti.com.ua/uk/Golovna
Мета даного ресурсу — надавати фахову допомогу освітянам України, поширювати авторські методики викладання, вести прямий діалог з авторами підручників, забезпечити зв`язок між провідними фахівцями в кожній науковій галузі, методистами, управлінцями, вчителями.
Робота з науковими статтями
як ТЕГИ:
тези - матеріали до конференції,
друкований аркуш (! 24 друковані сторінки - виявляється),
доповідь (10-20 хв.,
повідомлення (5-7 хв.),
статті: публіцистичні і наукові,
структура наукової статті,
анотація (3-4 речення про що) і ключові тематичні слова
посилання на джерело: джерела вказуються за алфавітом або за порядком згадування у тексті
Ресурси до теми:
1) Сайт Наукові конференції https://www.google.com.ua допоможе визначитися із останніми (або за період, який вас цікавить) науковими статтями
хто, де, коли цитував висловлювання
3) Знайомимось із ресурсом УДК - універсальним класифікатором наукових статей, код своєї наукової праці можемо за вимоги вказати перед статтею
http://www.udcsummary.info/php/index.php?lang=uk
4) Видавнича група "Основа" http://osnova.com.ua - ресурс, який дозволяє (небезкоштовно, звичайно) нам опублікувати свої наукові або "околонаучные" статті, щей отримати
!сертифікат
5) Система Антиплагіат https://content-watch.ru/text дозволить з високою ймовірністю перевірити будь-яку текстову роботу на використання першоджерел й етичність їх викоритсання в наукових статтях
6) Вчимося писати рецензії (більш критично) та відгуки (більш емоційно, суб’єктивна позиція) на медіапродукт: статтю, підручник, відеоролик тощо
http://starfort.in.ua/en/page/recen
http://poradumo.pp.ua/cikave/11942-yak-napisati-recenzyu
https://ehow.com.ua/money/yaknapisati-retsenziyu-na-film
http://iskysstvoetiketa.com/yak-napisati-recenziyu-na-stattyu
Наприклад, залиште свій відгук або рецензію на фільм "Дилема"
Ось мій відгук:
Сьогодні в рамках курсу з медіадидактики нам із колегою запропоновано створити відгук на переглянутий відеоролик "Дилема".
Одразу скажу: справив враження! Ролик про прийняття рішення в надзвичайній, екстремальній ситуації.
Через красномовну і недвузначну назву "Дилема", а потім і відеоряд автор розкриває тему вибору людини в ситуації "Time is now" (Час прийшов).
На жаль/на щастя (потрібне підкресліть) не завжди, а практично - неможливо передбачити ситуацію за секунду до її "завершення".
Відео передостерігає глядача в тому, що у всього є свій початок і свій кінець, а є - Доля! (?)
Емоційно дуже вражаючий ролик, технічно цікаво поєднані прийоми включення в реальний час віртуальних "якби" можливостей.та символічних знаків.
На місці головного героя може опинитися будь-хто, тому кожен з нас має в певній ситуації реактивно робити вибір. Яким буде Ваш вибір? Від чого він залежатиме?
Пропозиції щодо використання даного медіапродукту: теми виховних годин та інструктаж з ТБ та правил дорожнього руху для старшокласників можна перетворити не на суху лекцію, а в "емоційний дотик", на заняттях з медіакультури застосувати дискурс-аналіз (контент аналіз - недоцільно), покадровий аналіз, аналіз емоційного наповнення та можливих думок кожного з персонажів, перегляд із передбаченням, створення ситуації з іншим (позитивним) завершенням тощо.
Щиро дякую усім нашим викладачам, а сьогодні:
Бутурліній О.В., Рижій К.Г., Лисоколенко Т.В.
Немає коментарів:
Дописати коментар