Стаття
до газети «Джерело»
«Снігопад творчих зустрічей» -
так поетично називався, що б ви
думали? – розклад занять з курсу «Медіадидактика», які пройшли з 29.01 по 09.02.2018 р. в Дніпропетровській Академії
неперервної освіти.
Сьогодні, серед інших, не менш важливих і, мабуть,
цікавих курсів, які пропонує Академія, курси з медіадидактики, варто
відзначити, є досить актуальними й ефективними як у теоретичному, так і у
практичному плані. Адже, як відомо зі східної мудрості, «Хто навчає і не виконує того, чого навчає, схожий на
курку, яка, маючи крила, не літає».
У
свій час Анатоль Франс говорив, що мистецтво
навчання є мистецтво
пробуджувати допитливість і потім задовольняти її. Але, хоч і змінюються часи,
а з ними і людство, потреба в
саморозвитку, прагнення до нового, жага до знань залишаються найкращими рисами
людини, а педагога – тим паче.
Тому, коли на електронну пошту відділу освіти від Академії
надійшов лист із пропозицією щодо курсів із медіадидактики та медіатворчості, для себе
вирішила однозначно пройти навчання в рамках викладання у школі спецкурсу «Медіакультура» у 10-х
класах. У той же час, розуміючи уже із практики важливість формування такої
навички як критичне мислення, я як менеджер
середньої ланки взяла на себе сміливість
включити до заявки в першу чергу
категорію педагогів, які є очільниками міжшкільних предметних методичних
об’єднань та учителів, які прийматимуть на навчання першокласників із 1 вересня
2018 року. Бо саме їм, новаторам у системі Нової української школи перед тим,
як «нести в маси» серед інших і знання про нові можливості роботи з будь-якою інформацією («медіа»), яка
нас оточує: навчити не просто сприймати, а й аналізувати, а головне –
застосовувати в реальному житті, - варто опанувати практичні навички, що обов’язково стануть в
нагоді при створенні сучасних як власних, так і учнівських медіатекстів: від шкільних
газет, стіннівок, колажів до користування
мультимедійною дошкою, створення тестів, блогів, фото- і мультфільмів тощо.
По закінченню навчання, думаю, мої колеги-курсанти приєднаються, хочу висловити вдячність усім, хто впровадив і зараз координує ці курси:
Ватковській М.Г., Коляді І.Г.,Бутурліній О.В., Рижій К.Г., Лисоколенко Т.В.,
Довгалю С.А., Дуднику В.С., Запорожець Т.М., а також керівнику гуртка ДКЦ
«Веснянка» Кольцовій С.М., учителю НВК №
122 м. Дніпро Голубнічій І.М. та її команді: учням, які є кращими
представниками покоління «Z» - Вероніці, Андрію та Данилові, окремий уклін нашим однокурсникам-інформатикам
- вони нас дуже підтримували. Дякуємо за неоціненний досвід медіапрактики,
толерантне ставлення до наших
«досягнень», компетентність у викладанні своїх дисциплін, за професійне спілкування у колі однодумців, а
також за надану можливість діалогу із чудовим українським містом Дніпро, який
під час дозвілля то зворушував мистецькими пропозиціями, то дивував міськими
пейзажами та урбаністичною архітектурою, а то й збуджував мозок
інтелектуальними й духовними запитами…
На сторінках своїх блогів ми ділилися враженнями від
кожної «сніжинки» в «снігопаді творчих
зустрічей». Педагоги засвідчили свою неординарність під час створення і захисту
своїх медіапроектів. Звичайно ж, вони ще потребують удосконалення, але вже
сьогодні учителі можуть пишатися тим, що мають потенційні можливості створити свій завтрашній урок
більш сучасним, емоційно-насиченим, візуально-наочним, а значить – цікавим для
учнів.
«Щоб перетравлювати знання, треба поглинати їх із
апетитом!» (А.Франс)
Тож давайте навчимо дітей
бути гурманами.
Методист відділу освіти Апостолівської міської ради Білай Ірина Володимирівна
Немає коментарів:
Дописати коментар